AutoTeam Dealer

Moduły rozszerzające

AutoTeam Dealer to internetowa platforma integracyjna przeznaczona dla grup dealerskich.

Raportowanie i wskaźniki

W efektywnym prowadzeniu biznesu pomocne są wysokiej jakości informacje oraz trafne wnioski będące wynikiem szczegółowych analiz i raportów. Dlatego już dziś zacznij korzystać z unikalnego narzędzia: ATD Raportowanie i Wskaźniki.

Raportowanie i Wskaźniki to gotowy do użycia pakiet specjalistycznych raportów i analiz. Raporty powstały w odpowiedzi na rzeczywiste potrzeby dealerów i obejmują wszystkie najważniejsze obszary działania grupy dealerskiej. Zarządzający grupą uzyskują łatwy dostęp do cennych danych pochodzących z różnych źródeł pochodzenia (różne firmy, różne DMS-y). Jest to szczególnie istotne w grupach dealerskich korzystających z kilku systemów DMS, działających w strukturach grup kapitałowych lub holdingowych.

Korzyści
  • Własne narzędzie raportowe i analityczne - niezależne od rozwiązań importerskich
  • Jedno miejsce dostępu do danych z całej grupy
  • Praktyczne wykorzystanie danych grupy dealerskiej zgromadzonych w AutoTeam Dealer
Raporty
Sprzedaż aut nowych i używanych
Serwis/Części

System Planowania Pracy Serwisu

System Planowania Pracy Serwisu pomoże zaplanować wizyty klientów w taki sposób, aby optymalnie wykorzystać potencjał warsztatu i osiągnąć jak najwyższą produktywność.

System pozwala w sposób zautomatyzowany planować wizyty klientów w serwisie. Jak to się dzieje? Każda wizyta klienta w serwisie wiąże się z koniecznością rezerwacji wielu różnych zasobów, takich jak: mechanik, doradca serwisowy, auto zastępcze, podnośnik itp. Aby zaproponować klientowi termin wizyty należy skoordynować dostępności wszystkich tych zasobów z wymaganiami klienta oraz specyfiką konkretnej naprawy. Nie jest to zwykły „kalendarzyk wizyt”, a kompleksowe, praktyczne narzędzie organizujące pracę firmy i dbające o komfort klientów.

Korzyści
  • Centralna ewidencja terminów wizyt klientów
  • Automatyzacja procesu planowania standardowych napraw
  • Pełna wiedza o pojeździe klienta
  • Integracja z AutoStacja, AutoTeam, Elsa Pro, Elsa WWW

InfoScreen

Prywatny, multimedialny billboard reklamowo-informacyjny w Twoim salonie dealerskim? Wystarczy wykupić licencję na użytkowanie aplikacji InfoScreen, żeby korzystać z tego niezwykle praktycznego rozwiązania.

Aplikacja InfoScreen jest sieciową, multimedialną tablicą, która umożliwia wyświetlanie informacji o zaplanowanych wizytach klientów na przemian z materiałami reklamowymi. Ekrany telewizorów mogą być umieszczone przy stanowiskach doradców, w recepcji lub w poczekani dla klientów. InfoScreen współpracuje z Systemem Planowania Pracy Serwisu, a wszystkie treści są na bieżąco uaktualniane. Dzięki temu jest to doskonały nośnik reklam oraz informacji.

Korzyści
  • Nowoczesny system informowania klientów, np. o gotowości do wydania pojazdu
  • Publikacja materiałów reklamowych (zdjęcia, filmy) we wszystkich oddziałach jednocześnie

CRM Kanały komunikacji

Bądź jeszcze bliżej swoich klientów! Kanały komunikacji to aplikacja, która pomoże Ci rozwinąć kontakty za pomocą SMS-ów, e-maili, korespondencji seryjnej oraz plików XML.

Program Kanały komunikacji rozszerza funkcjonalność platformy AutoTeam Dealer o ważne funkcje marketingowe. Aplikacja umożliwia łatwe wyznaczanie grup docelowych z wykorzystaniem wielu kryteriów, np. na potrzeby akcji promocyjnych. Dodatkowo pozwala na generowanie automatycznych powiadomień do klientów, takich jak: przypomnienie o wizycie w serwisie, podziękowanie za zakup czy informacja o kompletacji zamówienia. Program znajdzie zastosowanie w każdej firmie dealerskiej.

Korzyści
  • Szybkie przeprowadzenie akcji marketingowych
  • Wiele kryteriów do wyznaczania grup docelowych (list dystrybucyjnych)
  • Oszczędność czasu w związku z automatyzacją procesów
  • Integracja z programem AutoStacja, Microsoft Excel, bramką SMS MultiInfo PLUS, Bramką SMS SuperInfo T-Mobile

CRM Ubezpieczenia

Aplikacja CRM Ubezpieczenia służy do zarządzania portfelem klientów, którzy wykupili w stacji dealerskiej polisę ubezpieczeniową. Dzięki niej możesz liczyć na znaczne zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń.

Program skierowany jest do organizacji, które oferują swoim klientom polisy ubezpieczeniowe. CRM Ubezpieczenia sprawdzi się nawet w najbardziej złożonych organizacjach. Aplikacja posiada centralną ewidencję polis. Dzięki temu możliwe jest generowanie automatycznych przypomnień o terminach wznowień ubezpieczenia (co jest naturalną okazją do ponowienia sprzedaży). CRM Ubezpieczenia pozwala też na wykonywanie raportów z działań i sprzedaży polis.

Korzyści
  • Własna niezależna baza klientów i polis
  • Monitoring wznowień
  • Wewnętrzna kontrola procesu sprzedaży polis
  • Pozyskiwanie nowych klientów poprzez kanał serwisowy
  • Integracja z programem AutoStacja