SVCloud

Blacharnia

SVCloud Blacharnia przyspiesza i ułatwia proces likwidacji szkód w warsztacie blacharsko-lakierniczym. To gwarancja szczegółowej ewidencji i kompleksowego zarządzania wszystkimi naprawami.

Aplikacja może być wykorzystywana zarówno przez samodzielny zakład blacharski, jak i przez bardziej złożone organizacje, z oddziałami i podwykonawcami w różnych lokalizacjach. SVCloud Blacharnia uruchamia się w przeglądarce internetowej, a wprowadzone dane są widoczne online na wielu urządzeniach - na komputerze stacjonarnym, tablecie czy smartfonie. Program zintegrowany jest z programem AutoStacja, AudaNet, RCP oraz bazą GUS.

Korzyści
  • Wszystkie informacje w jednym miejscu (elektroniczna teczka naprawy)
  • Łatwa komunikacja między uczestnikami procesu
  • Automatyzacja procesów i kontrola postępu pracy
  • Modułowy charakter (możliwość dostosowania do każdej firmy)
  • Aktualizacja danych w trybie online
Główne funkcje aplikacji
  • Ewidencja napraw od zgłoszenia do rozliczenia płatności
  • Prowadzenie dokumentacji napraw w wirtualnych teczkach, w tym obsługa napraw wieloszkodowych
  • Planowanie wizyt klientów w kalendarzu z możliwością jednoczesnej rezerwacji samochodów zastępczych
  • Przyjęcie pojazdu przy użyciu tabletu z możliwością wykonywania zdjęć i zapisaniem wyniku w postaci elektronicznej inspekcji
  • Organizacja pracy pracowników Biura Obsługi Klientów z podziałem na poszczególne etapy procesu
  • Kompletowanie dokumentacji w elektronicznej teczce naprawy
  • System ostrzeżeń dotyczących naprawy
  • Planowanie pracy oraz przestojów na elektronicznej tablicy zarządzania warsztatem
  • Planowanie zasobów ludzkich na poszczególnych etapach procesu
  • Organizacja pracy osoby zarządzającej warsztatem oraz szybki dostęp do kluczowych informacji – szczegóły naprawy, kompletacja części itp. ..
  • Wykorzystanie tabletu do elektronicznej ewidencji postępu pracy na warsztacie
  • Kontrola jakości naprawy przy użyciu tabletu z zachowaniem wyniku w postaci elektronicznej inspekcji
  • System ostrzeżeń dotyczących naprawy
  • Planowanie wydań, przyjęć i rezerwacji samochodów
  • Możliwość pracy z wieloma parkami samochodów na różnym poziomie dostępu
  • System ostrzeżeń dotyczących konfliktów rezerwacji
  • Planowanie kolejności oględzin
  • Wykorzystanie tabletu do elektronicznej ewidencji postępu pracy
  • Planowanie kolejności samochodów przeznaczonych do mycia
  • Wykorzystanie tabletu do elektronicznej ewidencji postępu pracy
  • Ewidencja pracy oraz programów myjni
  • Lista wycen części do podjęcia przez pracowników Działu Części
  • Automatyczna publikacja informacji o stanie kompletacji zamówień (dotyczy AutoStacja)
  • Dostęp do dokumentacji fotograficznej oraz kosztorysu naprawy