Dealerski obszar aftersales jest pełen wyzwań.
Cyfryzacja, nowe technologie, rosnące oczekiwania klientów… Wszystko to zmienia sposób działania serwisów samochodowych i blacharsko-lakierniczych. Jak się w tym odnaleźć?
Mieliśmy okazję zgłębiać ten temat podczas dwudniowej konferencji One.aftersales dla marek Volkswagen Samochody Osobowe i Dostawcze, Škoda, SEAT i CUPRA. Właściciele, dyrektorzy zarządzający oraz kierownicy działów serwisu, części i blacharni-lakierni spotkali się, by wymieniać doświadczenia.
To były dwa owocne dni pełne rozmów o strategii, technologii i przyszłości rynku. Na naszym stoisku, Piotr Stański i Marcin Zaborowski dyskutowali m.in. o:
- transformacji cyfrowej w serwisie,
- automatyzacji procesów,
- wpływie zmian konsumenckich na rynek.
Pofabryczne hale Arche Cukrownia Żnin, industrialny charakter miejsca i unikalna atmosfera nadały wydarzeniu niepowtarzalnego klimatu.
Dziękujemy organizatorom za zaproszenie, a wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko – za inspirujące rozmowy!