Nowy rok zaczynamy z przytupem. SoftVig otrzymał wyróżnienie w prestiżowym raporcie „Diamenty Forbes” 2025. To wyróżnienie jest efektem pracy wszystkich pracowników, współpracowników, partnerów i klientów firmy. Jest też dowodem na to, że zorientowanie na innowację i współpraca pokoleń w firmie, może prowadzić do dynamicznego rozwoju i wzrostu.
Wspólna praca, wspólna nagroda
Często powtarzamy, że nasza marka budowana jest na solidnym fundamencie relacji. Doceniamy te wewnątrzfirmowe, a także partnerskie i biznesowe. Bez ludzi pracujących i współpracujących z SoftVig a także bez naszych wyjątkowych partnerów i klientów nie bylibyśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy.
“Fundamentem naszego biznesu są ludzie i relacje. Współpraca oparta na wiedzy i zaufaniu pozwala nam wspólnie poszukiwać innowacji i tworzyć przyszłość. Rozumiejąc potrzeby branży motoryzacyjnej – zarówno dzisiejsze, jak i przyszłe – wspieramy jej cyfrową transformację. SoftVig to technologie, ale przede wszystkim wizja, w której rozwój biznesu, dostarczanie naszym klientom kompleksowych rozwiązań IT, idzie w parze z troską o ludzi i ich potrzeby.” – mówi Piotr Stański, CEO SoftVig.
Dlaczego wyróżnienie Diamenty Forbes jest dla nas ważne?
Ranking „Diamenty Forbes” to prestiżowe zestawienie, które co roku wyróżnia firmy osiągające dynamiczny rozwój na polskim rynku. Otrzymanie tego tytułu to potwierdzenie nie tylko imponującego tempa wzrostu, ale również skutecznego zarządzania oraz innowacyjnego podejścia do biznesu.
Diamenty Forbes to swoisty barometr kondycji przedsiębiorstw, pokazujący, które firmy skutecznie łączą rozwój z nowoczesnymi strategiami i efektywnością operacyjną.
Otrzymanie tego wyróżnienia utwierdziło nas w przekonaniu, że nasze działania idą w dobrym kierunku, a wzrost i wdrażane innowacje nie tylko wspierają i usprawniają pracę naszych klientów, ale też pozwalają nam rosnąć, jako firma.
25 lat SoftVig
Cieszymy się, że od ponad 25 lat możemy wspierać branżę motoryzacyjną, dostarczając innowacyjne, rozwiązania IT, które automatyzują procesy i zwiększają efektywność firm i biznesów zarządzanych przez naszych klientów.
Tworzymy rozwiązania dla branży automotive w oparciu o dealerskie i importerskie procesy biznesowe. Zwiększamy efektywność firm i pomagamy osiągać kolejne cele. Automatyzujemy codzienną pracę.
Jesteśmy członkiem międzynarodowego holdingu technologicznego. Jako EAG Group działamy m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech i w Belgii. Aktywnie współpracujemy z 64, najbardziej znanymi, markami motoryzacyjnymi.
Jesteśmy partnerem, który rozumie potrzeby branży motoryzacyjnej i aktywnie wspiera jej cyfrową transformację. Nasze systemy usprawniają codzienną pracę firm na całym świecie, oferując niezrównaną jakość i innowacyjność.
Diamenty Forbes i co dalej?
Wyróżnienie w raporcie “Diamenty Forbes” cieszy i jest dla nas olbrzymią nobilitacją, ale nie spoczywamy na laurach, cyfryzujemy motoryzację. Jak to wygląda w praktyce? Ekosystem naszych usług wspiera m.in:
- zarządzanie nowoczesną lakiernią, np. system BMS wdrożony w Grupie Bemo zapewnia::
- ujednolicenie procesów dla blacharni i lakierni, odwzorowujących codzienną pracę;
- szybki dostęp do informacji o każdej naprawie – w toku lub oczekującej;
- wsparcie w zarządzania biurem obsługi klienta, warsztatem i myjnią;
- ułatwienie i przyspieszenie kosztorysowania, dzięki integracji z systemem AudaNet;
- jednolity standard raportowania – przejrzyste raporty wspierające efektywność.
- planowanie pracy serwisu, np. Planer Serwisu, który został wdrożony dla Volvo znacząco skraca czas umawiania wizyt w serwisie, sprawdzając się idealnie tam, gdzie ważne jest szybkie zaplanowanie terminu usługi, takiej jak naprawa, wizyta serwisowa, przegląd czy wymiana opon. Volvo od lat jest synonimem bezpieczeństwa, solidności i dbałości o każdy detal. Wprowadzenie ujednoliconych standardów, jak te w Planerze Serwisu, odzwierciedla zaangażowanie marki w zapewnianie najwyższej jakości usług.
- zarządzanie sprzedażą samochodów, np. ekosystem OMNETIC UCM zaimplementowany w Ford Polska wspiera efektywność i cyfryzację procesu zarządzania autami używanymi, Ford Używane. O tym jak ważne jest skierowanie na innowację i cyfryzację w Ford Polska w Magazynie Dealer wypowiadał się Maciej Rajewski, kierownik programu Ford Używane.
- wsparcie w integracji całych sieci dealerskich – platforma AutoTeam Integration Hub umożliwia efektywną wymianę danych między NSC, dealerem i producentem, a także dostarcza centralne raporty np. dot. stocków pojazdów, w oparciu o dane ze wszystkich DMS w sieci. Od ponad 20 lat współpracujemy w tym obszarze z Volkswagen Group Polska. Z naszego rozwiązania już teraz korzystają także marki nowe na rynku, np. BYD.
Automatyzujemy codzienne czynności, odciążając z rutynowych zadań. Zapraszamy do cyfrowego świata SoftVig.