Zautomatyzuj proces wysyłania i odbierania e-faktur z modułem SV KSeF
O tej roli
Zainteresowanie naszymi produktami dynamicznie rośnie, a wraz z nim liczba zapytań od nowych i obecnych klientów. W związku z tym szukamy osoby, która potrafi połączyć dobre wyczucie sprzedażowe z empatią, uważnością na potrzeby klienta i umiejętnością budowania zaufania. Celem roli Inbound Account Executive jest skuteczne przekształcanie przychodzących leadów i zapytań, w trwałe relacje biznesowe oraz mierzalny przychód. IAE prowadzi cały proces sprzedaży – od rozpoznania i zrozumienia potrzeb klienta, przez przygotowanie i omówienie oferty, aż po podpisanie umowy i rozwijanie współpracy w sposób partnerski. Kluczowe są tu szybkość reakcji, współpraca z zespołami inżynierów, profesjonalizm i zdolność do proponowania realnej wartości dopasowanej do sytuacji klienta.
Co będziesz robić
Jako Inbound Account Executive będziesz prowadzić pełny proces sprzedaży z klientami, którzy sami zgłosili zainteresowanie – od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy. Skupisz się na zrozumieniu ich wyzwań, dopasowaniu rozwiązań i budowaniu relacji opartych na zaufaniu. Na co dzień:
- kontaktujesz się z potencjalnymi klientami, którzy zostawili zapytanie, rozmawiasz o ich wyzwaniach i wspólnie szukacie najlepszego rozwiązania w ramach naszej oferty
- prowadzisz cały proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu, przez przygotowanie oferty, po finalizację transakcji
- tworzysz i przedstawiasz oferty dopasowane do potrzeb i doradzasz klientowi w wyborze najlepszego rozwiązania
- przygotowujesz oferty, oraz negocjujesz warunki współpracy – cenę, zakres działań i harmonogram, w ścisłej współpracy z zespołami Produkcji, Wdrożeń i Administracji
- dzielisz się z zespołem Produktu opiniami klientów z rynku, wspierając rozwój produktów
- współpracujesz z Customer Success, dzielisz się informacjami o potrzebach klientów i wspólnie planujecie działania cross-sell i up-sell
- uczestniczysz w wydarzeniach branżowych, takich jak konferencje, webinary czy targi, budując relacje z klientami także poza procesem sprzedaży
- utrzymujesz porządek w CRM, aktualizujesz statusy szans i pipeline’u, tworzysz prognozy sprzedażowe, raportujesz do VP Revenue w Polsce
- odpowiadasz za zamykanie transakcji sprzedażowych (closed won) i realizujesz kwartalne cele, z nastawieniem na jakość długofalowych relacji z klientami, a nie tylko szybkie domykanie sprzedaży
Chętnie podejmiemy z Tobą współpracę, jeśli:
- masz 2–4 lata doświadczenia w roli SDR, BDR, sprzedaży wewnętrznej w B2B SaaS
- utrzymujesz porządek, potrafisz zaplanować dzień, konsekwentnie realizować sekwencje kontaktów i prowadzić dokładną dokumentację w CRM
- budujesz relacje, wiarygodność i zaufanie, a następnie skutecznie finalizujesz sprzedaż wspierając klienta
- lubisz pracę w biurze i masz w sobie gotowość do okazjonalnych podróży służbowych
- cechuje Cię wysoka kultura osobista i skrupulatność
- łatwo nawiązujesz kontakty i dbasz w sposób partnerski o relacje
- ważny jest dla Ciebie sposób komunikacji z innymi (także pisemnie)
- szukasz takiego miejsca pracy, w którym możesz się rozwijać długofalowo
- znasz język angielski na poziomie min. B1
- masz wyższe wykształcenie (niekoniecznie techniczne / IT)
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- osoby po studiach, stażu czy praktykach – nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w pracy na tym stanowisku, ale masz głowę pełną pomysłów i chęć rozwoju, aplikuj
- znajomość pracy i rynku automotive (dealerzy, mobilność, technologie)
Co oferujemy
- umowę o pracę lub B2B (Ty decydujesz)
- stabilne warunki zatrudnienia
- jasną ścieżkę rozwoju i awansu
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o system premiowy
- możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- kontakt z nowoczesnymi technologiami
- pracę w doświadczonym zespole – mentoring i rozwój kompetencji
- bogaty pakiet prywatnej opieki zdrowotnej
- naukę języka angielskiego lub niemieckiego, certyfikaty, szkolenia
- dodatkowy dzień wolny na świętowanie urodzin
- imprezy integracyjne