Opis stanowiska:
- Realizacja bieżących zadań handlowych
- Redagowanie umów i zleceń handlowych
- Fakturowanie
- Monitorowanie należności
- Ewidencja dokumentów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o specjalności ekonomicznej lub pokrewne
- Znajomość zagadnień z branży IT
- Sprawna obsługa pakietów biurowych MS Word, Excel, Outlook
- Znajomość podstaw księgowości i aspektów prawnych sprzedaży
- Łatwość nawiązywania i utrzymania dobrych relacji z klientami oraz zaangażowanie
- Zdolności analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność
- Dobra organizacja pracy oraz wysoka kultura osobista
Kwalifikacje będące dodatkowym atutem:
- Potwierdzone praktyczne doświadczenia
Kandydaci spełniający powyższe wymagania i zainteresowani naszą ofertą proszeni są
o wypełnienie ankiety. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.