Planer Serwisu to nowoczesne narzędzie, które zostało zaprojektowane tak, aby wspierać zarządzanie pracami w warsztacie mechanicznym, wprowadzając ujednolicone standardy planowania.
Nasz zespół właśnie zakończył pierwsze, pilotażowe wdrożenia Planera Serwisu u wybranych dealerów Volvo, a pełna implementacja w całej sieci już wkrótce stanie się rzeczywistością.
Co zapewnia Planer Serwisu?
- Elektroniczny kalendarz – wspiera zarządzanie przyjęciami do serwisu, naprawami i wydaniami pojazdów.
- Prosty kreator umawiania wizyt – automatyzuje proces rezerwacji, pomagając znaleźć dostępne terminy, sprawdza dostępność doradców, mechaników, elektryków, specjalistycznych narzędzi oraz samochodów zastępczych.
- Zarządzanie naprawami – umożliwia śledzenie statusu samochodów, które są w naprawie oraz tych gotowych do wydania.
- Statystyki i analizy – dostarczają danych dotyczących liczby zaplanowanych i wykonanych napraw.
powiadomienia SMS – informują klientów o nadchodzących wizytach serwisowych, przypomina o zaplanowanych terminach oraz dziękuje za skorzystanie z usług serwisu.
Planer Serwisu znacząco skraca czas umawiania wizyt w serwisie, sprawdzając się idealnie tam, gdzie ważne jest szybkie zaplanowanie terminu usługi, takiej jak naprawa, wizyta serwisowa, przegląd czy wymiana opon.
Volvo od lat jest synonimem bezpieczeństwa, solidności i dbałości o każdy detal. Wprowadzenie ujednoliconych standardów, jak te w Planerze Serwisu, odzwierciedla zaangażowanie marki w zapewnianie najwyższej jakości usług.
Jesteśmy dumni, że nasze innowacyjne rozwiązania wspierają cyfryzację branży motoryzacyjnej i pomagają zwiększać efektywność operacyjną naszych klientów. Technologia może skutecznie wspierać rozwój i sukcesy w branży automotive, a Planer Serwisu jest tego doskonałym przykładem.
Chcesz poznać możliwości Planera Serwisu?
Skracaj czas umawiania wizyt w serwisie. Dołącz do grona pionierów cyfrowej transformacji w automotive. Porozmawiajmy. Skontaktuj się ze Sławomirem Mazepą, slawomir.mazepa@softvig.pl, +48 609 653 000.