Volvo w Polsce zdecydowało o wyborze rozwiązania do zarządzania Blacharnią-Lakiernią w swojej sieci. Jesteśmy niezwykle dumni, że chmurowy system BMS SoftVig będzie wspierał w pracy dealerów Volvo i ich nowoczesne lakiernie.
Nasz zespół zrealizował już pierwsze, pilotażowe wdrożenie tej usługi u jednego z dealerów – Volvo Car Plichta w Gdyni.
System pomoże w zarządzaniu procesami blacharsko-lakierniczymi, zapewniając m.in.:
- jeszcze lepiej uporządkowany magazyn lakierniczy
- szybki dostęp do informacji o każdej toczącej się lub czekającej naprawie
- automatyzację procesu rozliczania materiałów lakierniczych i normaliów
- raportowanie i analitykę, w oparciu o wskaźniki przedstawione w czytelny sposób.
Marka Volvo od lat jest kojarzona przede wszystkim z bezpieczeństwem, solidnością i dbałością o każdy szczegół. Odzwierciedleniem tego w codziennej pracy, jest między innymi wprowadzanie ujednoliconych standardów – tak, jak to ma miejsce w przypadku raportowania i organizacji procesu blacharsko-lakierniczego.
Z przyjemnością działamy na rzecz rozwoju i cyfryzacji branży automotive. Chcemy zwiększać efektywność operacyjną naszych klientów i pomagać im osiągać kolejne sukcesy. Technologia może w tym skutecznie pomóc.
Prowadzisz Blacharnię-Lakiernię?
Zarządzaj procesami w jeszcze bardziej uporządkowany sposób. Dołącz do grona pionierów cyfrowej transformacji w automotive. Porozmawiajmy. Skontaktuj się ze Sławomirem Mazepą, slawomir.mazepa@softvig.pl, +48 609 653 000.