Zautomatyzuj proces wysyłania i odbierania e-faktur z modułem SV KSeF
Dlaczego SoftVig?
Jesteśmy różnorodnym zespołem ponad 80 osób. Część z nas ma imponujący, ponad 20-letni staż i pamięta początki firmy. Dołączają też osoby, które są na początku swojej zawodowej drogi. Pracując u nas możesz się uczyć i rozwijać wśród specjalistów.
SoftVig to polska firma, która jest członkiem międzynarodowego holdingu technologicznego EAG, wchodzącego w skład grupy inwestycyjnej PORTIVA. Tworzymy i wdrażamy innowacyjne rozwiązania informatyczne dla importerów i sieci dealerskich. Nasze produkty i usługi wspierają branżę motoryzacyjną od 25 lat.
Gdzie jesteśmy? W Szczecinie, czasem zdalnie, częściej w Technoparku Pomerania – nowoczesnym kompleksie biznesowym, który skupia niemal 50 firm technologicznych. Tu jest nasza siedziba i tu możemy korzystać m.in z lunch baru, przedszkola, boisk sportowych, parkingu, czy podziemnych miejsc dla rowerów.
Jak pracujemy i co jest dla nas ważne
Wierzymy w siłę synergii. Współpracujemy w zespołach i między zespołowo, a także blisko współpracujemy z naszymi klientami. Razem tworzymy rozwiązania IT, które spełniają potrzeby i cele biznesowe.
Budowana przez ponad dwie dekady działalności. Od wielu lat nasi klienci mogą polegać na nas w obszarze dostarczania produktów i usług, czy wsparcia przed lub po wdrożeniu. Nasz doświadczony zespół jest gwarantem bezpieczeństwa i jakości.
To integralna część naszej firmy, ponieważ nieustannie dążymy do tworzenia nowatorskich rozwiązań IT, które przekształcają rynek motoryzacyjny. Nasz zespół skupia się na poszukiwaniu nowych technologii i podejść, aby zapewnić klientom konkurencyjną przewagę i odpowiedzieć na rosnące wyzwania branżowe.
Stanowią serce naszej firmy. Jesteśmy otwarci i różnorodni. W naszym zespole mamy ekspertów z dwudziestoletnim stażem, ale także tych, którzy dopiero się uczą i stawiają pierwsze kroki w swojej zawodowej podróży.
Aktualnie otwarte procesy rekrutacyjne
Aktualnie poszukujemy osoby do Zespołu Wsparcia Klienta.
Jakie cele będziesz realizować:- udzielanie informacji nt. funkcjonowania naszych rozwiązań
- pomaganie użytkownikom w obsłudze naszych produktów i usług
- analiza usterek naszych produktów
- obsługa telefoniczna i pisemna (elektroniczna) zgłoszeń klientów
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- współpracowanie z innymi zespołami firmy, w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi
- cechuje Cię wysoka kultura osobista i skrupulatność
- masz łatwość nawiązywania kontaktów
- dbasz o sposób komunikacji z innymi (także pisemnie)
- masz zmysł analityczny i lubisz pracować w zespole
- znasz język angielski na poziomie min. B1
- chcesz nawiązać długoterminową współpracę
- masz wyższe wykształcenie, niekoniecznie techniczne
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z klientem
- umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- kontakt z nowoczesnymi technologiami
- pracę w doświadczonym zespole
- bogaty pakiet prywatnej opieki zdrowotnej
- możliwości rozwoju – naukę języka angielskiego lub niemieckiego, certyfikaty, szkolenia
- dodatkowy dzień wolny na świętowanie urodzin
- imprezy integracyjne
Brzmi interesująco? Koniecznie zaaplikuj.
Może to właśnie Ciebie szukamy do naszego Zespołu! Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
Nie ma tu oferty pracy dla Ciebie?
Nic straconego! Prześlij nam CV. Poznajmy się!
Nasze benefity
(angielski i niemiecki do wyboru)
oraz budżet integracyjny dla zespołu
(dostęp do platformy Udemy, certyfikacja Microsoft)
(jesteśmy łasuchami, ale lubimy też szczecińskie paszteciki i pizzę!)