Przejdź do treści

Zautomatyzuj proces wysyłania i odbierania e-faktur z modułem SV KSeF

Dowiedz się więcej

BMS – Oprogramowanie dla Blacharnio-Lakierni

Kompleksowe wsparcie pracy w Twoim warsztacie blacharsko-lakierniczym

Łączymy dane płynące z wielu źródeł. Dzięki zintegrowaniu DMS AutoStacja z technologią Cloud i sprzęgowi z mieszalnikami lakierów – AkzoNobel, Axalta, BASF, PPG – masz łatwy dostęp do ważnych dla Ciebie informacji, zebranych w jednym miejscu.

Automatyzując procesy, wspieramy Cię w Twojej codziennej pracy. Sprzęg z mieszalnikami lakierów i przesyłanie informacji do DMS AutoStacja, umożliwiają Ci analizę danych, przeliczanych automatycznie dzięki raportowaniu Business Intelligence.

Nowe możliwości

Zoptymalizuj prowadzenie procesu na każdym etapie likwidacji szkody

Wsparcie pracy w trakcie przygotowania do przyjęcia samochodu do warsztatu, a także szybki dostęp do informacji o aktualnym statusie naprawy. Integracja z platformą do kosztorysowania AudaNet, zapewniająca pobieranie i łączenie kosztorysów z teczką naprawy. Kalendarz doradców umożliwiający umawianie wizyt i planowanie pracy. Przejrzysty widok na tablicy z naprawami, również w ramach współpracujących BOK i Warsztatów.

Wsparcie procesu na każdym etapie naprawy w czasie, kiedy samochód jest w warsztacie. Rejestracja postępu pracy dzięki ewidencji rzeczywistego czasu pracy, wykonywanej na danym etapie przez konkretnego pracownika lub zespół. Przejrzysty widok na tablicy z naprawami, prezentujący status i etap, na którym znajduje się samochód – również w ramach czynności dodatkowych, np.: odbiór jakościowy, dodatek, mycie.

Zarządzanie flotą pojazdów, obsługa dokumentacji wynajmu samochodów. Wspólny kalendarz i możliwość jednoczesnej pracy wielu działów, współpracujących w ramach wynajmu. Niezależnie od tego, ile samochodów posiada Twoje dealerstwo, wszystkie można wprowadzić do systemu i zarządzać ich użytkowaniem.

Zaawansowany kalendarz dostępny dla współpracujących ze sobą działów dealerstwa, korzystających ze wspólnej myjni. Rezerwacje poszczególnych myć są planowane zgodnie z dostępnymi terminami. Dzięki temu masz możliwość pełnej kontroli nad planowaniem i przebiegiem pracy myjni.

Wykorzystywanie urządzeń mobilnych i łatwych w obsłudze aplikacji, podczas wykonywania codziennych obowiązków. Mobilny Doradca, Mobilny Mistrz, Rejestrator Postępu Pracy w Warsztacie i Myjni – aplikacje wspierające pracowników Biura Obsługi Klienta, Warsztatu, Myjni. Masz do nich dostęp na smartfonie i tablecie.

Nowoczesne raportowanie obejmujące raporty: Sprzedaż – Marża, Wydajność Warsztatu, Analiza Pracy Myjni. Umożliwiają Ci zintegrowanie danych z kilku różnych źródeł – np. z kilku DMS AutoStacja oraz SVCloud Blacharnia – i ich automatyczne przeliczenie. Analizujesz wyniki i podejmujesz optymalne decyzje biznesowe.

Korzyści

Automatyzacja, kontrola, komfort pracy i kompleksowe zarządzanie procesem

Kompleksowo prowadzisz proces likwidacji szkody

Zyskujesz szybki dostęp do informacji o statusie naprawy

Masz jedną ewidencję dla całego procesu naprawy

Korzystasz z urządzeń mobilnych i przyspieszasz komunikację

Integrujesz dane pochodzące z kilku źródeł, z kilku systemów

Automatyzujesz analizę danych i korzystasz z czytelnych wykresów

Monitorujesz produktywność i sprzedaż w warsztacie

Analizujesz pracę myjni i zarządzasz flotą aut zastępczych

Monitorujesz informacje o kosztach zleceń

Nasze rozwiązania dla warsztatów
blacharsko-lakierniczych są stosowane już w ponad 80 lokalizacjach w Polsce

Rafał Olszewski Dyrektor ds. Rozwoju Opieki Posprzedażowej

Korzystamy z usług chmurowych SVCloud i DMS AutoStacja. To jedne z najlepszych na naszym rynku narzędzi wspierających informatycznie proces blacharsko-lakierniczy. Świetnie systematyzujące pracę w serwisie. Funkcjonalne i intuicyjne dla osób związanych z obsługą szkodową. Dające szeroką perspektywę i możliwości analityczne osobom zarządzającym. Moduł raportowania, jak nigdy dotąd, pozwala na bezpośredni dostęp do wskaźników przedstawionych w logiczny i czytelny sposób.

Grupa Bemo Motors
Marek Matwiejszyn Kierownik Działu Serwisu

Pracując analitycznie potrzebujemy precyzyjnej wiedzy o uzyskanej marży per zlecenie. Z DMS AutoStacja mamy jeszcze staranniej uporządkowany magazyn i szybki dostęp do istotnych informacji. To pozwala na łatwiejsze zarządzanie i podejmowanie trafnych decyzji. Ponadto widzimy jak wiele korzyści przynosi wykorzystanie integracji z mieszalnikiem lakierów. Uprościliśmy proces inwentaryzacji wprowadzając Magazyn Główny Lakierniczy, na którym przechowujemy główne dostawy i Magazyn Lakierniczy. Mamy wiedzę zarówno o pobranej, jak i wykorzystanej ilości lakierów. Możemy dokładnie kontrolować ilość zużytych materiałów lakierniczych.

F.W. „Jodko-Schiewe” Sp. J.
Maciej Dec V-ce Prezes Zarządu

Usługi chmurowe oraz sprzęg z mieszalnikiem lakierów w DMS AutoStacja zrewolucjonizowały pracę naszego warsztatu blacharsko-lakierniczego. Dzięki SVCloud mamy szybki dostęp do szczegółowych informacji o każdej toczącej się naprawie, a dane prezentowane są w bardzo przystępnej formie. Rozbudowany system raportowania pozwala na precyzyjne prognozowanie wyników oraz analizę efektywności pracy. Z kolei sprzęg z mieszalnikiem lakierów zastąpił ręczną gospodarkę lakierami. Od teraz jest to zautomatyzowany proces, który nie zajmuje czasu pracownikowi magazynu.

BIACOMEX S.A.
Usługi współpracujące

To też może Cię zainteresować

Zastanawiasz się, czy nasze rozwiązania sprawdzą się w Twoim warsztacie blacharsko-lakierniczym?

Porozmawiajmy