Zautomatyzuj proces wysyłania i odbierania e-faktur z modułem SV KSeF
BMS – Oprogramowanie dla Blacharnio-Lakierni
Kompleksowe wsparcie pracy w Twoim warsztacie blacharsko-lakierniczym
Łączymy dane płynące z wielu źródeł. Dzięki zintegrowaniu DMS AutoStacja z technologią Cloud i sprzęgowi z mieszalnikami lakierów – AkzoNobel, Axalta, BASF, PPG – masz łatwy dostęp do ważnych dla Ciebie informacji, zebranych w jednym miejscu.
Automatyzując procesy, wspieramy Cię w Twojej codziennej pracy. Sprzęg z mieszalnikami lakierów i przesyłanie informacji do DMS AutoStacja, umożliwiają Ci analizę danych, przeliczanych automatycznie dzięki raportowaniu Business Intelligence.
Zoptymalizuj prowadzenie procesu na każdym etapie likwidacji szkody
Wsparcie pracy w trakcie przygotowania do przyjęcia samochodu do warsztatu, a także szybki dostęp do informacji o aktualnym statusie naprawy. Integracja z platformą do kosztorysowania AudaNet, zapewniająca pobieranie i łączenie kosztorysów z teczką naprawy. Kalendarz doradców umożliwiający umawianie wizyt i planowanie pracy. Przejrzysty widok na tablicy z naprawami, również w ramach współpracujących BOK i Warsztatów.
Wsparcie procesu na każdym etapie naprawy w czasie, kiedy samochód jest w warsztacie. Rejestracja postępu pracy dzięki ewidencji rzeczywistego czasu pracy, wykonywanej na danym etapie przez konkretnego pracownika lub zespół. Przejrzysty widok na tablicy z naprawami, prezentujący status i etap, na którym znajduje się samochód – również w ramach czynności dodatkowych, np.: odbiór jakościowy, dodatek, mycie.
Zarządzanie flotą pojazdów, obsługa dokumentacji wynajmu samochodów. Wspólny kalendarz i możliwość jednoczesnej pracy wielu działów, współpracujących w ramach wynajmu. Niezależnie od tego, ile samochodów posiada Twoje dealerstwo, wszystkie można wprowadzić do systemu i zarządzać ich użytkowaniem.
Zaawansowany kalendarz dostępny dla współpracujących ze sobą działów dealerstwa, korzystających ze wspólnej myjni. Rezerwacje poszczególnych myć są planowane zgodnie z dostępnymi terminami. Dzięki temu masz możliwość pełnej kontroli nad planowaniem i przebiegiem pracy myjni.
Wykorzystywanie urządzeń mobilnych i łatwych w obsłudze aplikacji, podczas wykonywania codziennych obowiązków. Mobilny Doradca, Mobilny Mistrz, Rejestrator Postępu Pracy w Warsztacie i Myjni – aplikacje wspierające pracowników Biura Obsługi Klienta, Warsztatu, Myjni. Masz do nich dostęp na smartfonie i tablecie.
Nowoczesne raportowanie obejmujące raporty: Sprzedaż – Marża, Wydajność Warsztatu, Analiza Pracy Myjni. Umożliwiają Ci zintegrowanie danych z kilku różnych źródeł – np. z kilku DMS AutoStacja oraz SVCloud Blacharnia – i ich automatyczne przeliczenie. Analizujesz wyniki i podejmujesz optymalne decyzje biznesowe.
Automatyzacja, kontrola, komfort pracy i kompleksowe zarządzanie procesem
Kompleksowo prowadzisz proces likwidacji szkody
Zyskujesz szybki dostęp do informacji o statusie naprawy
Masz jedną ewidencję dla całego procesu naprawy
Korzystasz z urządzeń mobilnych i przyspieszasz komunikację
Integrujesz dane pochodzące z kilku źródeł, z kilku systemów
Automatyzujesz analizę danych i korzystasz z czytelnych wykresów
Monitorujesz produktywność i sprzedaż w warsztacie
Analizujesz pracę myjni i zarządzasz flotą aut zastępczych
Monitorujesz informacje o kosztach zleceń