Przejdź do treści

Zautomatyzuj proces wysyłania i odbierania e-faktur z modułem SV KSeF

Dowiedz się więcej

DMS Omnetic

Cyfrowe narzędzie w chmurze

Przygotowujemy kompleksowy system w chmurze. Dla dużych i małych dealerów samochodów nowych i używanych oraz dla warsztatów samochodowych. Rozwiązanie zwiększające efektywność i jakość procesów biznesowych.

Dealer Management System

Projektujemy intuicyjny system dostępny online. Doskonale znamy rynek automotive i jego potrzeby. Słuchamy też naszych klientów.

Już dziś wiemy, że Omnetic będzie odpowiedzią na realne potrzeby biznesu i wsparciem Twojej sprzedaży. Ograniczy popełnianie błędów i zrobi za Ciebie wszystko to, co można zrobić w zautomatyzowanym procesie.

Na podstawie rzetelnych i wyczerpujących informacji otrzymasz pełny obraz każdego Twojego klienta i wszystkich pojazdów. Kompletną historię przeprowadzonych inspekcji, przychody i koszty magazynowe, efektywność pracowników lub zmiany na rynku oraz wiele innych, łatwych do skonfigurowania parametrów.

System dostarczy również unikalne informacje, takie jak atrakcyjność samochodu, czy rekomendacje zmiany jego wyceny w związku z rozwojem rynku i porównaniem z innymi dealerami w okolicy. Wszystko, czego potrzebujesz dla swojej firmy, będzie dostępne w jednym miejscu, w dowolnym czasie, gdziekolwiek będziesz.

Uwolnij swoje biuro i pozbądź się segregatorów oraz szafek na dokumenty. Miej wszystko pod ręką w jednym systemie. Automatycznie zdigitalizowane dokumenty, uporządkowane w bezpiecznym miejscu, z kopią zapasową i historią zmian.

Dowolny dokument będzie dostępny za pomocą kilku kliknięć. Cyfryzacja dokumentów znacznie uprości zarządzanie procesami, zmniejszy koszty, pomoże zaoszczędzić Twój czas i zachować drogocenne lasy.

Koncentrujemy się na Klientach i chcemy, żeby system Omnetic też pomagał o to zadbać. Wszystkie niezbędne informacje będą dostępne dla Ciebie w jednym miejscu.

Zapytania, zakupy, historia komunikacji, wybrany segment lub przypisana grupa rabatowa – te dane znajdziesz na karcie każdego klienta. Rejestrowanie i ocena zadowolenia klienta będzie wisienką na torcie i integralną częścią naszego systemu.

Bez obaw o system, bez dodatkowych kosztów

Nowoczesna technologia ma za zadanie Cię wspierać.
Jest wygodna i intuicyjna. Zapomnij o utrzymaniu systemu. Zajmiemy się wszystkim za Ciebie.

Dostępny

Kompleksowe rozwiązanie online dostępne
zawsze i wszędzie

Kompatybilny

Pełna kontrola z komputera, tabletu
i telefonu komórkowego

Bezpieczny

Wysoki poziom bezpieczeństwa danych
porównywalny z systemami bankowymi

Aktualny

Wszystkie dane dostępne w czasie rzeczywistym
z dowolnego miejsca

Niezawodny

Bezkonkurencyjna niezawodność systemu bez
utrzymania, kopii zapasowych czy aktualizacji

Efektywny

Wydajny i stabilny system
bez względu na ilość danych

Usługi współpracujące

To też może Cię zainteresować

Sprawdź jak zwiększyć efektywność i jakość procesów biznesowych

Porozmawiajmy