Przejdź do treści

Zautomatyzuj proces wysyłania i odbierania e-faktur z modułem SV KSeF

Dowiedz się więcej
Digitalizujemy motoryzację

Rozwiązania IT dla branży automotive

Przejdź do oferty

Automatyzujemy codzienne czynności, odciążając Cię z rutynowych zadań. Sprawdź, w czym może Ci pomóc nasza technologia.

Obszary działalności

Tworzymy oprogramowanie dla branży motoryzacyjnej, oparte na wiedzy i głębokim zrozumieniu procesów biznesowych

O nas

Zapraszamy do cyfrowego świata, gdzie automatyzacja procesów biznesowych to klucz do sukcesu

Poznaj nas
25 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań wspierających branżę motoryzacyjną
+900 wdrożeń zrealizowanych
u naszych klientów w całej Polsce
+15 000 użytkowników naszych rozwiązań, stworzonych dla branży automotive
Dominik Stolarz Z-ca Dyrektora Zarządzającego

Lubię rozwiązania technologiczne, które powodują zminimalizowanie czasu potrzebnego na wykonywanie powtarzalnych zadań. Aplikacja Video Service uprościła i przyspieszyła proces naprawy. Widzimy lepszą wydajność naszych pracowników. Skrócił się czas oczekiwania na decyzje klientów. Nie czekamy aż klient przyjedzie i obejrzy co się dzieje z samochodem. Uwierzytelniamy nasze naprawy. Ten sposób komunikacji przypadł klientom do gustu i wpłynął na to, że z jeszcze większym zaufaniem patrzą na naszą pracę.

Grupa Krotoski
Rafał Olszewski Dyrektor ds. Rozwoju Opieki Posprzedażowej

Korzystamy z usług chmurowych SVCloud i DMS AutoStacja. To jedne z najlepszych na naszym rynku narzędzi wspierających informatycznie proces blacharsko-lakierniczy. Świetnie systematyzujące pracę w serwisie. Funkcjonalne i intuicyjne dla osób związanych z obsługą szkodową. Dające szeroką perspektywę i możliwości analityczne osobom zarządzającym. Moduł raportowania, jak nigdy dotąd, pozwala na bezpośredni dostęp do wskaźników przedstawionych w logiczny i czytelny sposób.

Grupa Bemo Motors
Arkadiusz Kaszkowiak Dyrektor Techniczny

Żeby skontaktować się z Klientami, nasi pracownicy wykonywali wiele telefonów, co bywało czasochłonne i uciążliwe. Aplikacja Video Service skróciła i przyspieszyła ten proces. Wykorzystujemy ją między innymi w celu przypomnienia i potwierdzenia zaplanowanej wizyty w serwisie oraz uzyskania zgody na rozszerzenie zakresu naprawy. Klient nie musi instalować żadnej aplikacji w swoim telefonie. Na SMS odpowiada średnio 80% Klientów i ta liczba ciągle rośnie, więc docieranie do nich z wykorzystaniem aplikacji Video Service bardzo dobrze się u nas sprawdza.

Volvo Firma Karlik Poznań
Marek Matwiejszyn Kierownik Działu Serwisu

Pracując analitycznie potrzebujemy precyzyjnej wiedzy o uzyskanej marży per zlecenie. Z DMS AutoStacja mamy jeszcze staranniej uporządkowany magazyn i szybki dostęp do istotnych informacji. To pozwala na łatwiejsze zarządzanie i podejmowanie trafnych decyzji. Ponadto widzimy jak wiele korzyści przynosi wykorzystanie integracji z mieszalnikiem lakierów. Uprościliśmy proces inwentaryzacji wprowadzając Magazyn Główny Lakierniczy, na którym przechowujemy główne dostawy i Magazyn Lakierniczy. Mamy wiedzę zarówno o pobranej, jak i wykorzystanej ilości lakierów. Możemy dokładnie kontrolować ilość zużytych materiałów lakierniczych.

F.W. „Jodko-Schiewe” Sp. J.
Maciej Dec V-ce Prezes Zarządu

Usługi chmurowe oraz sprzęg z mieszalnikiem lakierów w DMS AutoStacja zrewolucjonizowały pracę naszego warsztatu blacharsko-lakierniczego. Dzięki SVCloud mamy szybki dostęp do szczegółowych informacji o każdej toczącej się naprawie, a dane prezentowane są w bardzo przystępnej formie. Rozbudowany system raportowania pozwala na precyzyjne prognozowanie wyników oraz analizę efektywności pracy. Z kolei sprzęg z mieszalnikiem lakierów zastąpił ręczną gospodarkę lakierami. Od teraz jest to zautomatyzowany proces, który nie zajmuje czasu pracownikowi magazynu.

BIACOMEX S.A.
Anna Górska-Uroda Wiceprezes

Zauważyliśmy, że uruchomienie modułu IRR przyspieszyło istotny proces księgowy, jakim jest rozliczanie rozrachunków. Możemy przesyłać dane z systemu F/K do DMS i na bieżąco mieć je pod kontrolą nie tylko księgowo, ale i operacyjnie, podczas obsługi klientów w salonie czy serwisie.

GRUPA G&G Auto
Andrzej Oleksiński Dyrektor Zarządzający

Z modułem IRR zautomatyzowaliśmy proces wprowadzania rozliczeń rozrachunków do systemu DMS AutoStacja. Widzimy na pewno, że mamy jeszcze większą kontrolę nad rozliczeniami rozrachunków. Przekłada się to na możliwość ustalania limitów kredytowych i wprowadzenie wygodnego, docenianego przez naszych klientów rozwiązania, jakim są opóźnione płatności.

JD Kulej

Sprawdź, w czym może Ci pomóc technologia

Poznaj nasze rozwiązania